Kızlar merhaba. Bebeğim 3 ay yirmi dört günlük. İlk defa geçen ay regl oldum. Hamilelikten önce adetim aşırı düzenliydi. Bi haftadır adet sancısı çekiyorum ama olmadım. Bi iki gün gecikti. Korkuyorum. Bu arada hala emziriyorum ve korunduk hep ve ters giden bir şey olmadı yırtılma falan. Test yapmaya korkuyorum.