AhseniinAnnesii hayır yani tadimlar bitti diyelim mesela ek gıdaya geçtik kızımın yumurta ve mandalina alerjisi var 3 ay boyunca o besini vermiyorum alerjisi geçip geçmediğini anlamak için 3 ay sonra tekrar yumurta veriyorum gibi ya da diyelim kabak yaptım sevmedi yemedi. Kabağı yemesi için ısrar etmiyorum 1 ay boyunca kabağı hiç vermiyorum 1 ay sonra tekrar veriyorum gibi 😍