hepbahar123 bebeğim 9 aylık göbek bağı düştüğünden beri her gün yıkıyorum sindirim sistemine ve gece uykusu için mükemmel oluyor gerçekten gelişimi için iyi diyorlar gerçekten de öyle olduğunu düşünüyorum gece uykusundan 1 saat önce yıkayıp besliyorum misler gibi uyuyor 🥰🌼