KubraaAlpArlan 8buçuk aylıkken yaptırdım süreç güzel geçti bnde korkuyordum ama 2 3 güne iyileşti, sadece ilk çişte biraz ağladı, korkmayın sünnetin ertesi gün hiç sünnet olmuş gibi değildi sürünüyordu dönüyordu, 1 numara büyük bez taktım kremini düzenli sürdüm çabuk İyileşti, bardak felan koymadım ben🌸