Suuu00 Merhabalar, bu zamana kadar hep anne sütüyle besledim ama dişlerden dolayı sanki sütümün yetmediğini düşünüyorum ek gıdaya başladık günde 2 kere formül mama kullansam mı diyorum (genelde kabızlık yaşıyorız) kullandığınız mamaları öğrenebilir miyim
Aysegul93 Suuu00 kafaya göre mama başlanmaz ki. Öncelikle takip yapın çişli bez sayısı sonra kilo alımı. Ve sütünüzü artıracak şeyler ye iç . Mamayı verirsen seni iyice bırakır
iremkurumlu97 Ek gıdaya geçdiyseniz ekstradan mamaya gerek yok ki ben bebeğimi doğdundan beri mama ile besliyorum sütüm hiç yokdu şimdi ek gıdaya geçdik çoğunluk ek gıda veriyorum geçen ay tartıldığında 400 gr almışdı bu ay 800 gr almış sizde ek gıda dan sonra biraz emzirin yeterli olur bence doymasa zaten ağlar huysuz olur çocuğunuz
Minikkussum iremkurumlu97 bizde yeni basliyicaz siz kaç ayliksiniz mashallah kilo almış neler verdiniz paylasabilirmisin
iremkurumlu97 Minikkussum havuç kabak yoğurt irmik elma salatalık muz 6 ayda ne verilmesi gerikiyosa onu veriyorum mesala 2 tatlı kaşığı irmiği bir çay bardağı suda pişiriyorum muzu ezip içine katıyorum bütün gece aralıksız uyuyo kabağı haşlayıp yoğurtla veriyorum patateside aynı şekilde bazen içne çok az zeytin yağı koyuyorum sabahları mamasını içiyo sadece sebzeleri haşlarken trendyoldan bi apart aldım onda haşlıyorum sebzenin vitamini suya geçmesin diye şimdilik bunları yapıyorum
Ezhel iremkurumlu97 3gün kuralına uydunuzmu? Bir sebzeyi 3 gün vererek ilerleme. Benim bebeğinde 5ay 24 günlük 2gün kabak püre yaptım yemedi. Çok kusunca da açıkcaaı zorlamasam mı dedim. Fakat işe başladım mama yemiyor alerjik mamayı. Sağdığım süt 60 70 ml ne yapsam bilemiyorum. Kendimi çok beceriksiz hissetmeye başladım
iremkurumlu97 Ezhel valla yalan söyşemicem Ben 3 gün kuralına uymadım zaten 3 gün kuralı alerjik besinlere yapılıuo diye biliyorum dometes çilek bal yumurta gibi ben bunları henüz vermesim p yüzden de yapmadım doğru mu bilmiyorum sizi yanlış bilgilendirmeyim zaten üst üste bi kaç kez verince bıkıyolar benim oğlum iştahlı olduğu halde ertesi gün tekrar kabak veriyim mesala yemiyo farklı bişey istiyo bende şöyle yaptım ilk rk gıdaya başladığım zaman 1 yemek kaşığı yoğurt yedirdim üstüne 50 cc mama içdi doydu ertesi gün çok az bi kabak haşladım önce kabağın tadına baktırdım sevmedi bende hemen yoğurda karıştırıp verdim hepsini yedi salatalığıda öyle yaptı mesala ama meyveleri böyle yapmıyorum irmikle beraber veriyorum hem tok tutuyo hemde yiyo birde benim doktprum aşerji yapıcak besin zaten hemen yapar 3 gğnü vs beklemez demişdi o yüzden ona pek uymuyorum ben
Melmus iremkurumlu97 gunluk rutininizi amlatirmisinkz ogunlerinizi kac ogum besleniyor kac kere mama iciyor rica etsem
iremkurumlu97 Melmus ben yaptıklarım kesinlekle doğrudur demiyorum benim bebeğim mama ile besleniyo sebzeden meyveden vitamin vs daha çok alıcanı düşünerek besliyorum sabah 6 da uyandığında formül mama içiyo öğlen 1 de yoğurt içine bi sebze haşlayıp karıştırıp veriyorum yoksa yemiyo akşam 5 de irmik ile meyve karıştırıp veriyorum sekiz buçuk gibi tekrar yoğurt veriyorum gece 11 de ise tekrar mama içirip uyutuyorum toplam 5 öğün yemiş oluyo yani bi de sabah ları 1 haşlanmış yumartanın çeyrek sarısını veriyorum