Merhaba bebeğim 15 aylık daha önce bir iki kez hasta oldu ama ateşle beraber burun akıntısı vs başka belirtiler de vardı şimdi sadece ayeşi var başka hiçbirşeyi yok genel olarak keyfi de iyi ama ateşi 38.6 ya kadar çıktı calpol verdik elini ayağını yıkadık düştü. 38 in üzerine çıktığı için diş olmadığını düşünüyorum. Sizce neden olabilir ??