Susedsdfg Kızım 9 aylık ocean marka d vit kullanıyorum zaten meşhur olanda o ama damla şeklinde veriyorum içtiği gibi öğürmeye kusmaya başlıyor normalde huyu falande değildir vit içince oluyor sebebini bilen var mı?
Elifmm Susedsdfg bizimde öyle oluyordu kusturma yapıyodu saglık ocagındaki hemşirelere sormuştum azalt ama yine ver demişti ne yaptıysam yine kustu daha sonra vermemeye başladım bu seferde ferritin eksikligi yaşadık siz bi şekilde vermeye çalışın olmadı markayı degiştirin
bayankitapkurdu Susedsdfg biz de aynı şikayeti yaşıyoruz ya hemen olmasa da yarım saat sonra kusuyor. Oğluma da kullanmıştım hiç böyle bir sıkıntı yaşamamıştım