sedaksoy Kızlar bugün 40 günlük olduk tırnaklarını kestim ve eldiven takmamaya başladım artık çok sağlıklı birşey olmadığı için, elleri soğuk normal mi yoksa üşüyor mudur?
canparelerim sedaksoy yenidoğan bebeklerde ısı dengesi tam kurulamaz daha vücutlarında o yüzden elleri ayakları soğuk olur genelde ama üşüdüğünü ensesine ve döşüne bakarak anlayabilirsiniz. Ensesi ve döşü soğuksa bebek üşüyordur, değilse üşümez.
sedaksoy Mervetnl evet canım bende kan dolaşımı çok gelişmediği için el ayak soğukluğu olabilir diye biliyorum ama yine de bir bilene danışmak istedim. Çok teşekkür ederim. ♥️