Bugün tam 4.ayımızı doldurduk fakat 2 günden beri ateşi var hiç bi şekilde düşmüyordu 2 gece acile gittik fakat hiç birşey yapmadılar
Bebeğimin ağzının içinde yaralar çıktı beyaz beyaz sürekli ağlıyor bişey yemek istemiyor daha önce böyle yaşayan var mıydı nababilirim