Adenlinam21 Kizlar 12 gun once dogum yaptim benim gibi olan varmi nefes aliyorum ama sanki aldigim nefes yetmiyor gibi cok tuhaf ciger filmi cektim birsey cikmadi ameliyatimdada bi sorun yok lohusalikta boyle olup 40 tan sonra gecen varmi
Dedektifgadget Adenlinam21 benimde öyleydi 20. Gün sonra geçti herşeye bakıldı sorun yoktu ama nefes alamıyordum ve öksürük vardı 3 lü bir antibiyotik verdi doktor birde hava astım ilacı öyle geçti
buseteacher Adenlinam21 benim de olmuştu kan değerleriniz düşmüş olabilir, kan tahliline göre bir demir takviyesi yapılabilir benim takviye aldıktan sonra düzelmişti
EzoDuru Bende öyleydim sezeryandan sonra nefesim kesiliyordu resmen hatta hiç geçmeyecek bitmeyecek zannettim ama zamanla ben farketmeden düzeldi 😊
asf3 ezgiii12490 aynı canım sol omuz kol ağrısı var kalpte ara sırabatöa oluyo bazı kişiler diyo boyun düzlüğü nden olur aklımı yicem şuan yazarken bile sol omzum ağrıyp bebeğe de bakıyorum acaba ondanmı 🥲
ezgiii12490 asf3 aynen canm emzirirken de vazospazm oldu benim omzum ağrıdı göğse gittim solunum testi.verdim şükür iyi çıktı psikolojik olmasın
asf3 ezgiii12490 inanin bilmiyorum terleme oluyomu sizde göğsüm ağrıyp meme gibi dil gibi sanki korkuyorım boyun Düklüğü var bende bide sizde bu belirtiler varmı inanın yoruldum artık