2,5 yaşında bir erkek evladım var. Perşembeden bu yana cıvık kaka yapıyor, sapsarı su gibiydi başta şimdi az bir şey puding şeklinde. Ateşi 37 bazen 38’e çıkıyor. Popom acıyor ya da karnım acıyor diyor. Ne olduğunu anlayamadım sizin başınızdan geçti mi hiç ne olabilir ?