9 ay oldu dogum yapalı göbeğim var ve hep oraya bez koyuyorum göbeğim değiyor ve pişik oluyor bazen de kahverengi gibi bişey geliyor birde koku var. Sizde de var mı acaba bugün yine olmuş kızarmış ne yapmalıyım sizler ne yapıyorsunuz pişik kremi mi sürmeliyim daha önce hiç bişey sürmedim oraha