birbaldefneannesi Han-11 bu zamana kadar hiç doktoruna sordunuz mu? 6 7 aylıkken bakması gerekiyor. Hiç mi bakmadı?
Aydeeeee Han-11 korkma can takip et sadece benim oglumda vermezdi tepki cani istemedigi icin simdi 2 yasinda cok fena oldu . Bende takardim niye bakmiyo diye. Ama benimki tamammen inadindan bakmamasi. Simdide inat zaten.