Kevserkntt Yenidoğan Bebeğinizi nasıl ne kadar uyanık tutuyorsunuz ? Gece gündüz kavramına nasıl adapte ettiniz acaba ? Biz 7 günlüğüz gece gündüz kavramımız yok Düzgün gece uyku yok anlayacağınız 🤦🏼♀️
Hilalasya Kevserkntt bugünlerde çok uyur ama on beş gün sonra uyumamaya başlar bizim öyle oldu ili haftalıkken başladı gaz sancısı hala devam ediyor o ilk günleri özlüyorum huzurla uyuyordu meleğim
B_u_r_c_u_3761 Kevserkntt ben kızıma ilk doğduğu zaman geceleri acıkınca ışığı açmadım hiç çok zor durumda kalırsam gece lambası açtım sabah olunca perdeleri açtım sürekli yatak odasında yatağında uyuttum hemen adapte oldu ve gece gündüz kavramını anladı şimdi 4 buçuk aylık uyanıyor emiyor geri uyuyor böyle düzeni yakaladık
Zmnl19 Kevserkntt bugunlerde pek anlayamazsin o kendi duzenini kendi oturtur ama gece isiklari odanin camlatindan isik geliosa kapatin karanligida bilmeli los isik yakin ben hep oyle yaptim gunduzde aydinlikta durdu kimisi gunduz vakti kepenk indirior sahit oldum uyusun die o yanlis bsy
Tosbigim Kevserkntt canım düzensiz olması normal şimdi düzenli olmasını bekleme. Tam bi düzene girer tekrar bozulur yani böyle böyle büyüyecekler. İki aylığız benim yaptığım şey akşam 7 oldu mu ışıkları kapatıyorum başından beri yavaş yavaş saat 9da uykuya dalıyor..
Kevserkntt Hilalasya bizim de gaz sancılarımız başladı çok kötü bir şey ya çok rahatsız ediyor zaten minicikler bi de gaz sancısı ile uğraşıyorlar 🤦🏼♀️
Kevserkntt B_u_r_c_u_3761 bende araya loş ışık aldım onu yakıyorum gece kavramını anlasın diye gündüz de ışıkta duruyor ama işte bakalım