35glden Bu konusa fikri olan var mı kızlar ya da Hollanda veya Almanya da yaşayan varsa bilgi verebilir mi lütfen 🙏 çocuğumun geleceği için gitmek istiyoruz. nerelere nasıl güvenilir bir şekilde başvurular yapabiliriz tam olarak bilmiyorum ama
Gizem2665 35glden merhaba eşim ayın 5 inde iltica ile amerikaya gitti şu an orada çalışıyor ne gibi şeyleri merak ediyorsunuz acaba?
Tubimomiki 35glden ben istesem başvurup gidebiliyorum ama açıkçası memleketim daha ağır basıyor eşim de hiç istemiyor yapamam diyor
Tubimomiki Ess92 durum öyle ama napiyim babam orda olduğu için basitmis gidişim öyle dediler. Gitmek isteyen olur tabi ama bu büyük karardan korkan da vardır benim gibi kolay bir karar değilki 😟
hunilimomy BelaCivciv Forumlarda üyeler arasında yapılan link ve program paylaşımında, bilgisayarınızda oluşabilecek problemlerden kullanıcılar sorumludur. Yaşanabilecek her türlü olumsuzluğun önüne geçmek için sitemizde LİNK kullanımı kesinlikle yasaktır.