mrsheisenberg
Ben düz tabanım, medikalden tabanlık aldım bana yarattığı tek sıkıntı ayak tırnaklarımda batık oluşturuyor son dönemlerde daha sık yaşamaya başladım bu sorunu hala doğum ödemlerim var. 39 numara olan ayağım sanırım 40 oldu ayakkabılar dar geliyor. Birde ortapedik spor ayakkabılar tercih ediyorum 🙂