sibel3011 Kızlar gündüz uykusunu nasıl uzatabilirim(6 aylık) sadece 40 dk uyuyor ve uykusunu alamadığı için 4-5 uyku yapıyor hiç bı iş yapamıyorum lütfen yardım edin
Deryak52 sibel3011 sürekli mi öyle iyi geceler damlası varmış bebekler için hiç kullanmadım ama etrafımda kullananlar var uyku düzeni için veya diş çıkarma ayı olduğu için huysuz olabilir çay kaşığı kadar parol ağrı kesici ver arada
sadekahve_bitter sibel3011 aç olabilir mi Şöyle yapın örneğin ilk uykusuna 11 de geçiyorsa biraz yorun oyalayın 12- gibi yatırın belki uzun uyur birde saatleriniz düzenli olmasına çalışın Birde karanlık yapın odayı belki güneş rahatsız ediyordur
rainak sibel3011 ay benimkide öyle. Ben çok stress oluyordum artik. 40. Dakika gözünü aciyor. Ben 30 dk sonra felan yanına uzaniyorum. Kıpırdadıgi an 40. Dk elini tutup pispis yapıyorum. Dalmak isterse tekrar daliyor istemezse uyanıyor. 3 uyku yapıyor bu şekilde 1 uykusunu uzun uyuyor (1.5-2 saat)
Annesininguzelkizi Kaçıncı dakikada net uyanıyorsa ondan 5 dakika öncesinde dürtğn yani burnuna dokunun saçını okşayın hafif nefes alsın yada bi yeri kıpırdasın benim kızımda öyleydi şimdi şükür 1 saat uyuyo
Deryak52 sibel3011 normeldir ya biraz zamana bırak bence sağ solu belli olmaz bebeklerin uyku düzeni yoktur