Bebis1_ 11 ayık bebeğim var en son adeti bebeğim 6 aylıkken gördüm son 2 aydındıra düzensiz kanamalarım var bazen çamaşırıma bulaşanbleke bazen akıntı tarzı 2 hafta önce adet kanaması gibi az miktarda 3 gün sürdü şimdi lekelenme var nedir nedendir
DiyetteyimYiyemem Bebis1_ 1 yıla kadar düzensizlik normal ama sizi rahatsız ediyor belli ki. doktora görünmenizde fayda var benimde hiç kesilmeyen bi adetim vardı en son hapa başladım 1,5 senedir saati saatine oluyorum rahat ettim
Gizem2665 Bebis1_ 1 yıla kadar normal yorumuna katılıyorum benim doktorum doğum yaptığımda demişti 1 yıl boyunca hiç gelmeyebilir lekelenme olabilir korkmana gerek yok çok rahatsız olursan iletişime geçelim demişti 🌼
Bebis1_ DiyetteyimYiyemem Biraz takıntılı biriyim doktor kansersin demesinden korkuyorum 😢 İlk önce bi sağlık ocağına gideyim olmazsa dr gidecem inşallah düzelir