Sareberfin bende kırklarelinde ilçede yaşıyorum sınavlar için il merkezine gittim ama direksiyon sınavı bulunduğum ilçede oldu o süre zarfındada kayınvalideme yada eşim evdeyse ona bıraktım o şeklde aldım şuan sadece ehliyet için para yatırıp almam kaldı darısı sana olur inşallah