kivitoannesii Benim bebeğim sadece mamayla besleniyor uyku problemimiz var sanırım akşam 9:30’da mama içip uyuyor birde kalkıyor sonra her 3 saatte 1 kalkıyor beşten sonra uyumuyor bir daha akşam saat 9:00’a kadar nasıl yapacağız bunu
Alparslanim1 kivitoannesii malesef sadece zaman . 4. Ay atağı diye geçiyor . Kimi bebek 3. Ayda kimi bebek 5. Ayda girermiş en uzun süren atak dönemiymiş . Benim oğlumun yatarken 1 kete maması var 4 saat aralıksız uyuyor her zaman değil ama genellikle sonra gece 3.5 -4 den sonra uyumuyor. 20 gündür böyle
Alparslanim1 kivitoannesii benim gündüz uykuları mesela 30 dakika taş çatlasın 40 dk da kalkıyor. O kadar mücadele veriyorum uyutmak için yarım saatte kalkınca deliye dönüyorum. Umarım geçer bu süreç kafaları bu düzene alısırsa sıkıntı büyük