Ahsenelak merhaba çok geçmiş olsun. Evet 2 ay sonunda geçti çünkü sebebini bulamamıştık. Alerji testi yaptırdık. Bir çok şeye alerjisi çıktı. Hepsini ortadan kaldırıp zamanla denemeler yaptık. Su an her şey serbest eskisi gibi. Bu alerjisi olan şeyleri vücudu tolere edebiliyor muhtemelen ama o dönem polen çok yoğundu. O yüzden alerji seviyesi yükseldi diye düşünüyorum. Sebebi bulup ortadan kaldırmak gerekiyor bu illetten kurtulmak için.