Nirmala çocuğunuza çok güzel bakıyosunuz elinizden gelen her şeyi yapmışınız güzel anne ❤️❤️ naçizane önerim bebeğiniz emdiği için siz de bi aktara gidip rezene kimyon ve anason karışımlı çay hazırlatıp günde iki bardak için. Bebeğim 40ı çıkmadan kızarıp morarıp ağlamaya başlardı durduk yere, gazını çıkaramazdı. Biz gaz problemimizi bu şekilde çözmüştük. Kuru fasülye nohut bile yediğim zaman bebeğim çok rahat gaz çıkarabiliyordu. Özellikle yenidoğan döneminde sütüm olsun diye sürekli bulgurlu şeyler yerdim. Çok şükür bu karışım bize iyi geldi.