___momm eğer oyun oynayacak vaktim varsa oturup onunla biraz oynuyorum. Ama kalkarsam yine ağlıyor mecbur alıyorum kucağıma.
Eğer onunla oyun oynayacak vaktim yoksa kucağıma alıyorum.
Yani her türlü sonunda kucağıma alıyorum. 🤣
Ay ne yapayım bilmiyorum valla çok seviyorum onu. Bir kucak sevdası var ona da razı oluyorum zor olsa da. Kanguru ile taşıyorum işimi de görüyorum. Yani çoğu işimi. Zaten hareketlenince emekleme yürüme vs kendi kucak o kadar istemeyecek diye düşünüyorum. Bilmiyorum valla kafam çok karışık.