Nurrellaa Arkadaşlar iyi akşamlar 3 buçuk aylık bebeğim var 2 gündür aşırı durgun gülmesi hareketleri çok durgun halsiz ateşi vs yok beni emiyor hani iştahı da iyi gibi sizce neden olabilir ne yapabilirim yardımcı olur musunuz?
Pearlyyy Nurrellaa tam olarak benimkide 3.5 aylık bende aynı sorunu yaşıyorum gülücükler atan bebeğim 2 gündür çok mutlu değil gibi hasta değil iştahı yerinde bence bu büyüme ataklarıyla alakalı ve geçici bişey takılma bol bol okşa sarıl bize çok kolay görünen şeyler şuan onlar için çok zor ve büyük. Bazen sessizleşmeleri bundan diye düşünüyorum..
Kaardelen Nurrellaa Hep aynı keyif de olmayabiliyorlar. Benimkide 7 buçuk aylık günü gününü tutmayabiliyor. Biranda gülerken mızmızlanmaya başlayabiliyor. Büyüme atakları bunlar rahat olun.🌸
Nurrellaa Pearlyyy bi anda olunca çok korktum teşekkür ederim aman birşeyleri olmasında sağlıkla büyüsünler 🥰😘
Nurrellaa Kaardelen yani hiç huysuzluk yapmadı ağlamadı o yüzden korktum teşekkür ederim rahatlattığınız için 🥰🤗 sağlıkla büyüsünler inşallah da ataklardan olsun