TeacherrMom benim bebeğim çok gazlıydı ve bebek reflüsü varmış. Her gaz çıkardığında, emzirip hemen yatırırsam, çok ıkınınca vs vs yani dokunsan kusardı. 3,5 aylık oldu hala aynı. Gazı geçti çok şükür ama kusması devam ediyor. Doktor 8-9 aya kadar sürebilir dedi bana. Bazen hemen içtiğini kusuyor bazense süt kesiği gibi. Üşüttüğü anlamına gelmez eğer kakası, ateşi, çişli bez sayısı vs normalse midesine fazla geleni, yaramayanı kusuyordur canım.