Merhabalar kızlar 55 gün oldu doğum yapalı ama elim ve ayağım hala şiş. Alyansım falan olmuyor. Hamilelikte aldığım kilodan sadece 5 kg kaldı sizce ne zaman geçer bu şişlikler ? Ayrıca sesim de kalın tiz garip bir ses çıkıyor başına böyle bir şey gelen oldu mu