Tugco Selam kızlar bebeğim 5 buçuk aylık tam 6 olmadı bugün adetim 2 gün geçti test yaptım ve yeniden bir serüvenin içinde olduğumu öğrendim. Beni neler bekliyor varmı peşpeşe doğum yapmış anneler birde ilk doğumum sezeryandı ne zorlukları olabilir ?
pasaklisinkukuli Tugco doktor izin verecek mi dikişlerin iyileşti mi nasıl olacak hemen bi doltora gitmelisin
GlgnOlgun Tugco kızım 3 aylıkken oğluma hamile kaldım ama normal doğumdu benim doktorumun ilk sorduğu şey sezaryen değildin dimi dedi. Hakkınızda hayırlısı olsun
Seda23Yusuf Tugco korkma bişey olmaz yengemde yeğenim 4aylikken hamile kaldı bişey olmadı sadece dikiş yerlerinl aciyodu o kadar
pasaklisinkukuli Tugco bana doktorum 1.5 yıl hamilelik yasak dedi hakkında hayırlısı canım sağlıkla kucagına al
Tugco GlgnOlgun sezeryan yaptım ben ne gibi zorlukları olabilir acaba sizin ikisine bakım açısından nasıl oldu peki zorlandınızmı ?
GlgnOlgun Tugco çok zor yardım edecek kımsemde yok yakında tek başıma bakıyorum kıskançlık var kardeşinden en zoruda o