Merhaba anneler kızım 3 aylık fakat 3 haftasız uyarısız kaka yapmıyor fitil ile yapıyoruz hafta da bir. Doktora götürdüm fakat bir problem gözükmüyor kan tahlili vs. Yapıldı şurup verdi ama ona rağmen yapamıyor. Az önce tekrar fitil yaptım bu kez kaka yapmadı bile yaşayan var mı ? Anne sütü alıyoruz sadece bu arada