Merhaba Sevgili Anneler♥️ Bebeğim aşırı gazlı ve kolik 5.5 aylık geçmesi gerekirken gazımız günden güne artıyor ve ağlamaktan artık nefesi kesiliyor gazını cıkarırken ve makatında biraz çatlak olusmus doktorumuz fito vermişti ama geçmedi büyük ihtimal gözünden yas gelircesine ağlıyor sadece emerken susuyor artık o dereceyiz bunaldım iyi değilim. Ne iyi gelir gaz icin kullanmadığımız damlalar masajlar kiraz cekirdeği çörek otu yağ kimyon rezene vs kalmadı. Makat çatlağına ne iyi gelir teşekkürler♥️🙏🏻