devrim3012 Mavi10 oluyordu o zamanlar özellikle alt değiştirirken dokunduğunda geçiyorsa sıkıntı yok demişti doktorum 😊🌸
Bego Yazdiginizi gorunce aklima geldi, unutmusum. Bizde de oluyordu ilk zamanlar. Doktor elinizle tutun, duruyorsa sorun yok demisti