Aseliiimmm 2.5 yaşında kızım. Igg değeri. Düşük çıktı bilgisi olan başına böyle bır sey gelen var mı?
Mery12 Aseliiimmm merhabalar çok geçmiş olsun. Şuan durumunuz nasıl acaba? Bizim ıgG değerimiz aslında sınırın içinde gözüküyor ama çocuk immunoloji düşük dedi. Bizde çok sık hasta olduğumuz için yaptırdık tahlilleri.
Aseliiimmm Gulra immünoloji doktoruna gittik biz. 366 aşırı düşük bu değerle çocuk hastanede bıle yatabilir neden sımdı ye kadwr gelmediniz dedı
Gulra Aseliiimmm allah allah. Değeri hatırlamıyorum ama siz neden gitmiştiniz? 1 yaşında. Nasıl egzaması var? Benim bebeğiminde var. Peki nasıl hastalanıyor yatışlı mı?
Aseliiimmm Gulra 1 yaşında ise normal. Doktor bana 2 yaşından sonra değeri düşük olması iyi değil dedi. Evet bronşit rota vs oluyor
Aseliiimmm Gulra sık hastalandıgı ıcın doktor bagısıklık testlerine baktı ve çocuk immünolojiye yönlendirdi
Aseliiimmm Peyker19 dün tekrar gıttık hiç yükselmemiş 2 ay sonra tekrwr gıdıcez bu süreçte hasta olursa ve hala yükselmemiş olursa kış boyu serumla ilaç alacak aylık
Aseliiimmm Peyker19 ayrıyeten genız etı de var onuda takip ediyoruz sımdılık küçük olduğu için aldırmadık
Mery12 Peyker19 çok geçmiş olsun. Şu an durumunuz nasıl acaba ? Bizim IgG normal sınırlarda gözüküyor test sonucuna göre ama immunoloji düşük dedi. Sizin kaçtı değeriniz