AselMira__ gideceğiniz otel çok önemli, eğer bebek dostu, büfesinde yeterli yiyecek olan otele giderseniz ek gıda da çok rahat oluyor o nedenle otelinize sorun açık büfede tuzsuz yağsız neler çıkıyor diye.
Genel olarak kızım büyüdükçe tatiller daha kolay oldu bana göre, 3 aylıkken sürekli kucaktaydı mesela puseti pek sevmezdi oyalamak daha zordu, 6 aydan sonra normal bebek arabasını ve oturmayı sevdi daha iyi oldu, 1 yaşında yürüdüğünde herşey daha da kolaylaştı oyun oynaması falan ama bu benim tecrübem tabiki☺️