Merhabalar arkadaşlar . Bebeğim kuvözde kalmıştı sütüm azdı be zar zor uğraşa uğraşa bir ay sonra doymaya başladı şuan altı aylık oldu ve sütüm azalmaya başladı doymadığını hissediyorum. Bundan sonraki süreçte ek gıdayla gitsek yeterli olurmu tabi sütümde olduğu kadar vereceğim tabiki. Sizlerin başından geçtimi önerilerinize açığım