Kızlar iki gün önce post atmıştım erken gebelik testim negatif çıkıyor diye bugün miratech erken gebelik yaptım akşam üzeri psikolojik mi bilmiyorum cooook belirsiz çizgi var gibi eşime gosterdim yok diyor ben sanki incecik belirsiz hayalet derler ya öyle görünüyor sanki içime iyice şüphe düştü olacağını düşüneceğimiz bir birliktelik olmadığı için ihtimal vermiyorum ama sizlerden böyle hiç beklenmedik gebeliğiniz oldu mu bir de özel acile gidip b HCG yaptirasim var gerek var mı sizce eşimi zorla ikna etsem mi ki o gitmeyelim yok diyor offf iyice kafam karıştı