Öncelikle kendini çok yıpratmış bir anne olarak yazıyorum hiç takmayın kafanıza benim kızım şuan 22 aylık asla ek gıda yemezdi hep formül mama içtik çok üzülüp ağlardım sonra baktım ki hem onu hem kendimi yıpratıyorum 17 ayda yemeye başladı dişleri çıktı çünkü çiğnemeyi öğrendi şuan bizim yemeklerimizden yiyor o yüzden zorlamayın kendinizi herşey olacağına varıyor elbet bir gün yiyor merak etmeyin ☺️🌸