Aybuk06 yemin ederim okuyunca ağladım aynı durumdayız bir dönem iştahı açıldı benden mutlusu yoktu evde şarkılar yemekler bitti dedim çok şükür ama sevincim çok sürmedi bebeğim bir aylıkken başladı mama meme reddine kanı çıkmadı aldıklarında açlıktan ama ona rağmen reddetti yemeyi 7 aylık hala bu sekildeyiz. Hayattan hiçbir keyif almıyorum ilk çocuğum on tane doğursam bu kadar bilgi sahibi olmazdım çok araştırdım, ama iştahsız çocuğa kendi isteyene kadar yapacak hiç bir sey yok gibi gözüküyor.