Benim kızım da 4.5 yaşında bir de oğlum var o da 8.5 aylık. İyi olsak bile hala burnumuz akıyor. Öksürük desen kaç ay bizle devam ediyor. Kızım ikinci dönemden bu yana kreşe gidiyor. Kreşte hasta olmayı biraz daha arttırdı sanırım. Ama öncesinde de çok hastalandık. Afedersiniz ama öksürük ve burun akıntısı da balgamlı. Ateş desen günlerce sürüyor ishal filan. İki çocukla bi de kendim hasta olarak artık çok yoruldum 😮💨