Bozbey Kızlar selam 👋 bebeğim 7 aylık ve oto koltuğu almak istiyorum sizlerin kullandığı memnun olduğu markalar nelerdir ve ayrıca oto koltuğu dönen mi yoksa sabit mi iyi yani anlayacağınız çok kararsızım yardımmmmm lütfen 🙏
Agg2408 Bozbey benim de bebeğim 9 aylık bizimki hala pusette yolculuk yapıyor pusetimiz oto koltuğu olarakta kullanılanlardan joei nin ama bir kaç aya benim de almam lazım bende burda bekleyeyim yorumları
printhelloworld Bozbey benim kızımda 6 buçuk aylık çok araştırdım ve besafe x3 isofixli modelini aldık henüz kullanmadık ama memnun kalacağımızı umuyorum
Bozbey Ysgl26 dönenleri belli yaştan sonra kemerleri sıkar normal araç kemeri kullanırsınız diyorlar ne diyorsunuz bu konuda
Ysgl26 Bozbey 11 buçuk aylık oğlum 12 kilo henüz sıkmıyo kemeri. Büyüyünce zaten hepsinde normal kemer kullanıyolar ki
Bozbey Ysgl26 ay bilemedim e bebekde çoçuk joie modelini dönmüyor daha kullanışlı dönenlerin büyüyünce kemerlerini kullanmazsınız felan bir sürü şey dedi 😂
BuzluLatte Bozbey kanz b-fix. 360 dönebiliyor. 3 kademeli oturma ve uyumak ayarı var. İsofixli. 0-36 kg 12 yaşa kadar kullaniliyor. Kumaş kalitesi çok iyi. Biz memnunuz öneririm.