Busenurkaya26 benim tam 1sene sonra tamamen geçmişti ama o çizgi bölgesine duşta iyce kese yapınca geçtiğini söyleyen anneler vardı burda. Ben hiç bişey yapmamıştım çünkü duymamıştım bunu, duysaydım bende yapardım o yüzden benim ki 1seneyi buldu geçmesi, hiçbir müdahale yapmadan doğumdan tam bir sene sonra kendiliğinden tamamen Geçti yani.