Birkullanici Mevanur30 benimki 10 kilo 8 aylık 5 numaraya geçtim ama 4 bir süre daha olurmuş ya beş büyük gibi geldi
Gokturk_ Mevanur30 oğlum 8,5 aylık 11 kilo 5 e geçtim bende 4 numarası sıkıyordu bacaklarına kızarık izler yaptı birkaç defa taşınca idrarı direk geçtim 4 numara bez elimde kaldı benimde .
Hyszhnm Ben sleepy 5 numara kullanıyorum biraz geniş olması daha iyi oluyor taşma riski az oluyor 4 numara tam oluyor aslında ama bebeğin çabuk kirletme durumuna göre değişebilir
morlu_baby Kızım 11 kilo 7 aylık. 5 numaraya geçtim bir tık buyuk gibi ama daha iyi sıkmasından iyidir