Merhabalar,
Anne sütünde 10 güne kadar kaka yapmama kabızlık olarak sayılmıyor diye biliyorum
Bebeğim 4 ay _ 5 günlük. Bu zamana kadar hiç 2 günden uzun süre kaka yapmamazlığı olmamıştı ama bugün 7. Gün masajlar vs hala yapmadı.
Sütüm biraz az gelirse ve doymazsa günde bir iki defa 90 cc veriyorum. Hipp organic combiotic kullanıyoruz
Acaba mama da verdiğim için kaka yapmamasından endişeliyim. Herhangi bir huzursuzluğu yok şükür gazını çıkarıyor Kaka yapmazsa bir zehirlenme vs bir şey olmaz değil mi