Mhmdemnannesii Kızlar oğlum 6 ay 25 günlük 6 aylık olduğundan beri bebelac 2 numara kullanıyorum elimde 2 paket 1 numara kaldı kullansam onları sorun olur mu acaba arasındaki fark ne?