Siibell123 hiçbirşey zorunluluk değil sadece gelenek bence 🥹 bizde mesela suyunun içine çiçekler, taş, anahtar, altın atmıştık, tuzlama da yaptık. Yani yapılmayınca birşey kaybedilmiyor tabi ama yapınca da iyi hissediyor insan oysa 40 sadece artık anne ve bebeğin bağışıklığının yükseldiği ve sağlıkları ile ilgili çoğu riskin bittiği demektir yani dışarı falan o yüzden çıkarabilirsiniz derler 😂