yrn3897 fibrodonem dediğiniz kist sanırım bende vardı ondan dolayı mı neden bilmiyorum sol göğsümde benim sütun tadı değişik acı ekşi karisimi bişey bebeğim içmek istemiyordu o göğsüme yatirdigimda adeta kendini yirtiyordu en sonunda annem bakalım tadina bı medne içmiyor acaba demesiyle baktık çok kötü tadı var şimdi diyeceksiniz anne sütünün tadı siger sütler gibi degl biliyorum tabiki diğer göğsüme de baktm o çok iyi tatlı ama solda bı değişiklik var ben kistten dolayı diye vermedim malesef bu yüzden de mamaya başladık 6 aylık olduk 1 ay kadar emdi sadece o göğsümden bu ay gidicem bakalım ne diycekler ihmal etmedim aslında gitmiştim 2 buçuk aylıkken kaydım silinmiş nasıl oluyorsa tam sedyeye yattım ayıptır söylemesi uzerimi çıkarmışim doktor jeli sıktı ultason cihazını gezdirmeye başladı ordan sekreter biz bu hastaya bakamayiz kaydı yok dedi doktor da kalk kalk yaptı giyindim ve çıktım hastaneyi birbirine kattım bebeğimde kolik bı yandan o ağlıyor çıkış o çıkış bidaha gitmedim bakalım bu ay ne diycek