K2C2
en başından beridir de kısa kollu zıbın giydirip uyutuyorum hatta yıkıyorum bir de üstüne çünkü oğlum çok hareketli olduğu için bez zaten rahatsız ediyor bir de ter rahatsız etsin istemiyorum. Bebeğiniz daha küçük benim oğlum 7,5 aylık ince sıfır kol bir zıbın üstüne de alt açma örtüsü gibi bir örtüyle üstünü örtebilirsiniz bebeğiniz zaten ondan da rahatsız olursa takip edin ayaklarıyla pikeyi üstünden atar .