Bezlerin üstünde bebek kiloları yazıyor ya ona göre kullandığımda büyük geliyor galiba sızdırma yapıyor ilk zamanlar sonra düzeliyor. Hep bezde sorun buldum ama galiba numarasını yanlış takıyorum. Şimdi 2 numara bitmek üzere bebeğim 5.5 kiloyu geçti. 3 no üstünde de 4-9 kg yazıyor ama takınca da büyük geliyor sanırım çünkü sızdırıyor. Bu bezlerin küçülüp küçülmediğini nasıl anlayacağım ya