Eslimebrar benim kaymiştı elimle muayene edince anladım ve doktora gittiğimide kaymıştı ama bende ilk başka sağ tarafım kasıklarım çok ağrıyordu kanamam yoktu ama sağ tarafıma sanki iğne batıyordu eğer eşiniz ipi his ediyorsa her seferinde kaymış olabilir bide sancınız fazlaysa akıntınız çoksa ben öyle fark ettim