_Mine_ Merhaba bebeğim bazen yaptıhım mamadan bir kaç kere çekip uyuyor acaba sonra dan ısıtıp versem dokunurmu sizce yapan var ama bilemedim
Mom-baby _Mine_ bir mamanın 1saat içinde tüketilmesi gerekiyor Max isitilmaz 1saat içinde verecekseniz biberonu sıcak suya bırakarak öyle sıcak olmasını saglayabilirsiniz
Yusufff-41 _Mine_ yarım saat içinde içmezse döküyorum canım riske atamam mama verme saatlerini uzatın bitirmeden uyumaz
Woman35 Hayır sakın ısıtıp tekrar vermeyin mama kutusunun üzerinde de yazıyor zaten kışın en fazla 1 saat ömrü var yazın yarım saat içinde içti içti içmedi mamayı dökün tekrar hazırlayın