Merhabalar 🌸 Oğlum 7 buçuk aylık oldu. Doğduğu ilk günden bu yana philips avent emzik kullanıyoruz. Doğduğu gün verdik tuttu hemen zaten. 0-6 aylık olanını kullanıyoduk hala, bugün ikisinide tamamen kaybettik. Evdede aynı marka 6-18 aylık aventin emziklerinden var ama bi türlü tutturamamıştım 6.ayından sonra. 0-6 aylıkları bugün düşürüp kaybettiğim için bugünde tekrar verdim 6-18 aylığı ama öğürüyor sürekli. Ama emziksiz uykuya geç dalıyor. Veya gece uyanmaya başlarken sesini duyduğum an emziği ağzına verince geri uykuya dalıyodu. Bu gece özellikle napıcam bilmiyorum. Uygunlarından bi emzik aldım onuda tutmadı. Tekrardan 0-6 aylık emzik alsam mı bilemiyorum ne yapmalıyım sizce? Emzik kullanımını tamamen bıraktırmaya mı çalışsam? Diş yapısını bozduğunuda duymuştum emziğin. Emziksizde uykuları çok kısa olucak diye endişeleniyorum, özellikle geceleri. Ne yapmalıyım sizce önerileriniz nedir? 0-6 aylık almalı mıyım?