Merhaba kızlar bugün tam 5 buçuk aylık oldu kızım 5. Ayında 9 kiloydu muhtemelen şimdi 9 buçuk falan olmuştur ek gıdaya başlamalı mıyım sizce biraz sabırsız bir anneyim sanırım 🥰 bir de nasıl başlamalıyım neler vermeliyim ne kadar vermeliyim tecrübelerinizi aktarın lütfen 🙏 ara ara parmak ucuyla peynir meyve falan verdim çok boğazlı bir bebek yemek yerken yemek istediğini anlıyorum ya da erken mi bilemedim 😂